אבי קילאזי לוגו עליון

האם כדאי לשלם ביטוח חיים?

לא כולם זקוקים לביטוח חיים, אבל אם ילדיך, בן זוגך או קרובי משפחה אחרים תלויים בך כלכלית, כולל אחריות הורית, הוצאת ביטוח חיים עשויה להיות שווה את זה כדי לעזור לפרנס את משפחתך במקרה של מותך. במאמר זה נבחן מדוע ביטוח חיים חשוב לאנשים רבים ונשקול מה קורה אם מישהו מת ללא ביטוח חיים.

האם ביטוח חיים הוא רעיון טוב?

אם אתה בעל בית, הורה או אחראי לביטחון הכלכלי של מישהו אחר, ביטוח חיים הוא משהו שאולי תרצה לחשוב עליו. אם תעברו לעולם הבא במהלך תקופת הפוליסה, יקיריכם יוכלו לקבל סכום כסף במזומן, אשר יכול לשמש כדי לעמוד בעלויות המחיה השוטפות שהשארתם להם.

ביטוח חיים לשותפים

אם אתה לא "המפרנס", האם ביטוח חיים עדיין שווה את זה? ביטוח חיים הוא לא רק עבור משתכרים גבוהים. שאל את עצמך, האם המשפחה שלך הייתה יכולה להסתדר אם כבר לא היית בסביבה? האם השותף שלך יצטרך לקחת פסק זמן מהעבודה כדי להשגיח על הילדים? פוליסת ביטוח החיים שלך יכולה לעזור עם חלק מהדאגות האלה על ידי תשלום סכום במזומן שיכול לשמש כדי לעזור לקראת המשכנתא למשל, או כיסוי עלויות מחייה יומיומיות כגון טיפול בילדים.

מה קורה אם מישהו מת ללא ביטוח חיים?

אם תמות מבלי שתבצע פוליסת ביטוח חיים, כיצד יתמודדו יקיריך כלכלית ללא התרומה שתבצע למשפחתך, בין אם זה כלכלי ובין אם לא? בהתאם לנסיבות משפחתך יצטרכו למצוא כספים ממקום אחר כדי לכסות את ההוצאות. אם יש לך פוליסת ביטוח חיים התשלום מהתביעה תעזור עם הדברים הבאים:

משכנתא או שכר דירה. אם יש לך משכנתא לפירעון, ביטוח חיים יכולה לתרום לתשלומים הנותרים אם תמות. אבל גם אם אתה שוכר, תביעת ביטוח חיים יכולה גם לעזור ליקיריך לבצע את התשלומים החודשיים לבעל הבית במקרה של מותך.

חשבונות משק הבית. יש יותר בעלויות הדיור מאשר לשלם את המשכנתא או שכר הדירה. להיות מכוסה על ידי ביטוח חיים אומר כי במקרה של מוות, התלויים שלך עדיין יכול לנהל את העלות השוטפת של שירותים כמו גז, חשמל ומים.

עלויות הטיפול בילדים. אם יש לך ילדים קטנים, תשלום ביטוח חיים יכול לתרום לעלות של פעוטון או מטפלת אם היית למות. ותשלום ביטוח חיים יכול גם לכסות את עלויות החינוך הכרוכות בילדים גדולים יותר – החל מדמי בית ספר עצמאיים ועד טיולים, מדים ושיעורים פרטיים.

תחביבים ופעילויות. האם יקיריכם יוכלו להמשיך בתחביביהם ובתחומי העניין שלהם אם תעברו? פעילויות רבות כרוכות בעלויות – החל מרכיבה על סוסים ותרגול כדורגל ועד קניית כלי נגינה.

חיי היומיום. אין רשימת חובה של מה מישהו יכול או לא יכול להוציא תשלום ביטוח חיים על, ויש הרבה עלויות מחייה יומיות – ממזון לדלק – כי פוליסת ביטוח חיים יכול לעזור להגן.

כפי שמרמזות הדוגמאות לעיל, מוות ללא ביטוח חיים עלול להוביל לקשיים כלכליים עבור יקיריך. עם זאת, זה לא אומרש ביטוח חיים מתאים לכולם.

האם ביטוח חיים שווה את זה?

אנא זכרו כי ביטוח חיים אינו מוצר חיסכון או השקעה ואין לו ערך כספי אלא אם כן מתבצעת תביעה תקפה.

אז, האם זה שווה ביטוח חיים? לכל משק בית יש צרכים שונים, אבל אם אתה רוצה לעזור לפרנס את המשפחה שלך בתקופה קשה, ביטוח חיים באמת יכול להיות שווה את זה.

 אבי קילאזי מתכנן פיננסי וסוכן פנסיוני
אבי קילאזי מתכנן פיננסי וסוכן פנסיוני

בעל רשיון מטעם משרד האוצר בעל ניסיון עשיר בתחום הביטוח והפיננסים.מתמחה בתכנון פנסיוני עבור שכירים עצמאים וחברות בע"מ ובניהול סיכונים עבור משפחות

עלייה בהכנסה מניעה את הביקוש לשירותים פיננסיים בכל מדרגות ההכנסה
השאירו לי פרטים
ואחזור אליכם בהקדם
דילוג לתוכן